Rotterdam, 17 november 2015

De Bijenkorf opent in de lobby van Mainport zijn eerste pop-up van de World of Brands. De samenwerking bij deze pop-up shop tussen de Bijenkorf en Mainport is uniek. Naast de ter display gestelde items is via een geavanceerde zuil ieder product te bestellen voor thuis of in het hotel.

Het pop-up concept is alom bekend en ook in Rotterdam zijn er al vele varianten de revue gepasseerd. Maar nog niet eerder in een hotel. Naast de vitrines en kleinschalige externe product verkoop die vaak in lobby’s te vinden zijn, geeft het ‘glazen huis’, dat geplaatst is in de lobby, een echt shop gevoel. Gasten kunnen zelf de producten bekijken en direct bestellen en betalen via de Bijenkorf shopping zuil. De Bijenkorf experimenteert voor het eerst met een dergelijk concept.

“Het toerisme in Rotterdam blijft toenemen, waardoor het belangrijk is om te blijven vernieuwen en verrassen, ook als vijfsterren hotel.” Aldus Lous van Prooijen van Mainport.
De pop-up shop in Mainport zal tot 30 december zijn geopend. Bij de eerste aankopen die worden gedaan in de shop ontvangt men nu ook een leuk presentje. Met de aankleding van de shop speelt De Bijenkorf in op de start van het Festive Season.

Festive Season
Het Festive Season start met het Turn on the Lights Event op donderdag 19 november o.a. bij de Bijenkorf in Rotterdam. Om 19.00 uur verzorgt burgemeester Aboutaleb de opening van dit bijzondere moment. Geniet van een spectaculair internationaal straattheater en beleef het bijzondere lichtspektakel. Aansluitend viert u in de Bijenkorf de start van het feestseizoen tijdens een speciale koopavond tot 22.00 uur.

Mainport
Mainport is het meest luxe en moderne 5-sterren hotel van Rotterdam. Van Spa Heaven met traditionele Hamam, tot stijlvolle cocktail parties en internationale congressen. Bij Mainport beleeft u alles op het hoogste niveau.

Gerelateerde berichten